Stampotique Challenge "Christmas in july"

English viewers, translation tool to the right! :)

Är det inte lite galet så säg, med julkort i juli!? 
Men nu när det är så varmt kanske man lika gärna ska svalka sig med ett julkort.
Det är i alla fall veckans utmaning hos
Stampotique Designers Challenge!

Ta chansen att vinna ett presentkort hos Stampotique!!





Mitt kort fick gå i brun/beiga toner och stämpeln jag valt att använda denna gång
är den jättefina Christmas Tree Tile - 2122

Den vita bakgrunden har jag svampat med Distress Ink Pad (Walnut Stain)
och sedan stämplat motivet med samma färg.
Snöflingan och god jul är utstansad med Quickutz die och dekorerad med Icicle Stickles.
(God Jul = Merry Christmas in Swedish)
Pappret kommer från Making Memories (tror jag det var) och biljetten från internet.

Tack för titten och lycka till!!


Kommentarer
Postat av: Vicki

Hella, this is BEAUTIFUL! I love the rich colours and the beautiful snowflake!



Hugs for you!

Postat av: Tracy Evans

Beautiful card, I love all the elements and the snowflake is gorgeous. Tracy x

Postat av: Lena

Hej där och visst fungerar svenskan ännu! Tack för kommentaren paa bloggen. Ditt kort är helt underbart. Maaste ju inte vara typiska julfärger... Var hittar du dina stampotique stämplar? Internet räknar jag med men den kan ju tänkas att det finns en butik i Sverige med, eller hur? Älskar din stämpel, spetsen och biljetten!

2010-07-16 @ 11:39:57
URL: http://lena-dailyscrap.blogspot.com
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hoppas du får en bra dag! :D

2010-07-16 @ 12:20:44
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: alison

Really beautiful card! Love the lace!

2010-07-17 @ 12:35:32
URL: http://craftytrog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback