Ett grattiskort

Hej i stugorna!

Hoppas ni har det bra efter alla jul o nyårshelger :)  Jag har tillbringat julhelgen hos mina föräldrar i norrland, så en RIKTIGT vit jul fick jag och foton har jag tagit.. så det kan nog tänkas komma en sällsynt LO här snart ;)

Det här grattiskortet har jag skickat till
Tasha och såklart går det i svart o vinrött ;) Thats the way we like it!!
Den digitala stämpeln kommer från Mo´s och pappren är gamla som gatan och från Scenic Route. Som vanligt har jag färglagt med ProMarker pennor.


Kommentarer
Postat av: Mella

Jättesnyggt kort! :) Jag bara älskade stämpeln. Var finner jag "Mo´s"?

Postat av: Pia

me like.... älskar både kortet och stämpeln... måste kolla upp det där Mo´s.

2010-01-28 @ 15:22:58
URL: http://engdam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback