Spooky frame

Den här tavlan med Stampotique-motiv började jag på redan innan Halloween, men tiden har en tendens att dra iväg ;)  Nu är den äntligen klar iaf och jag blev faktiskt riktigt nöjd med den! Ramen är svartmålad med akrylfärg, därefter har jag använt svart/guld dyna och åldrat på vissa ställen. Spindelnätet var kvar sedan halloween och det har jag dragit fram och tillbaks över ramen.

Bakgrunden är svampad med svart Distress Ink, swirlen (återkommer med länk) är stämplad med svart metallic dyna och spindelnätet i vänstra hörnet har jag ritat själv. Kråkorna är stämplade i svart.



Tjejen - Mink är färglagd med Distress Inks och monterad på 3D-kuddar. Spindeln - Mr Stripes är limmad direkt på ramen.

 

På onsdag kommer första utmaningen i Stampotiques Designer Challenge Blog och redan nu kan du se designteamets presentationer! Klicka på logon så kommer du till bloggen.

Tack för titten!


Kommentarer
Postat av: Cina

Så himla cool !!!Fast har du hållit på sen halloween så borde den ju bli bra ;)

Postat av: Carol

Good morning, Hella! You are waking up and I am ready to go to sleep! I love this shadow box! Its VERY SPOOKY!! teeheee Seems I always love what you create. Have a great day! I'm going to zzzzzz now.

2010-02-10 @ 07:04:35
Postat av: Betty

Amazing card, I just love it so gothic!



Betty

2010-02-10 @ 08:14:43
URL: http://scrappybetty.blogspot.com
Postat av: Kexet

Grymt fint :D :D



Du hade inte kunnat fixa en bloggdesign till mig?? (A)



Som du själv kan se på min blogg är den inte alls mig (är jätte dålig på design å jag hittade min på en sida)Är jätte tacksam om du hade kunnat hjälpa mig med iallafall en simpel design med leopard :D Är mer min stil iochmed att jag är rockerbrud :)



Mvh Emmy BACARDIKID.blogg.se

2010-02-23 @ 12:21:35
URL: http://bacardikid.blogg.se/
Postat av: Natalia

Your cards are really really nice

2010-05-26 @ 21:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback