hoho i bloggen!

Jag vet att det inte är många som orkar kolla här när jag är så seg med att uppdatera ... duhhh!

..men hey, här kommer det ett inlägg iaf



Livet går lixom i full fart här ute i verkligheten, så jag glömmer bort lilla bloggen. eller rättare sagt, jag har ju fastnat på facebook!!

Men jag skapar som aldrig förr och här är ett par kort från senaste veckorna... bägge korten och materialet finns hos
StoryHouse





Annat som hänt på sistone:

- Har blivit "faster" till världens sötaste Maja
- Scraprummet är näst intill klart
- Husrenovering
- Semester i norrland
- Jobb, jobb, jobb
- Mina nya stämplar med jultema finns nu hos StoryHouse.

Kortet här har jag använt cupcaken från mina nya stämplar :) Skärpan blev inte alls bra, men det får gå så länge.. Pappren är nya julpapper som finns hos SH




Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

oj va kul att du hittat min blogg, dina var ju sjukt fin! =) Duktig du är! hoppas allt är bra med dig?

Postat av: DesignAnnique

Jag läser då alltid när det händer något i din blogg :) Härligt att se dig igen, har saknat dig...

2009-09-22 @ 14:49:02
URL: http://designannique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback