From Germany with love..

Nån som är förvånad att det tog läääänge tills nästa inlägg??  

Jag scrappar o gör kort, lita på det, men det blir inte lika ofta jag kommer mej för att lägga in här. Provar nu o ser om jag kan bättra mej lite ;)  Bloggar ju på
StoryHouse blogg, så där kan man alltid kolla o se vad jag gör om jag är lite sämre på att uppdatera här..

I pingsthelgen var vi i Leipzig Tyskland på den årliga Wave Gotik Treffen - goth, synth, alternativ, medeltids.. festival i dagar 5. Här kommer ett urval av alla bilder vi tog. Fantastisk shopping (skor, skor, skor!!)  och massor av bra musik. Man får inte fota på konserterna tyvärr, så därifrån har jag inga bilder. Men vi såg ovanligt många band i år i alla fall.
 
             

Idag har jag semester o ska bege mej neråt Österlen på shoppingrunda, så det blir inte mer idag.

Men ni får ha en skön midsommar o kolla in här snart igen,     för jag har ett par inlägg halvklara att ladda upp redan

Kommentarer
Postat av: Natasha

Hittade du något skoj på shoppingrundan?

Jag är så GRYMT NÖJD med allt mitt,både det från pema och det från dig och er!

swischar tillbaks till pysselhörnan

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback