Skapat under våren

Har varit lite dålig på att lägga in inspiration ett tag, men nu kommer ett litet uppsamlingsheat här.. Det mesta i kortväg är målat med ProMarkers, och jag lär mej fortfarande skuggning.. men inte så svårt ändå, men man har lite att lära hela tiden :)

En LO med mycket akrylfärg, overlay och murriga färger på goseLukas

 image299

Rosa studentkort med Marias Stämplar och rosen + texten från min egen kollektion. Allt hos StoryHouse
Bilden är lite sne´ och vind, men men..

image300

Dessa studenter från Marias Stämplar, väntar på att hamna på kort...

image302

Ett grattiskort med muffins från min egen kollektion. Övrigt finns hos SH

image303

Grattiskort med sommarkänsla. Söt PennyBlack-stämpel o papper från SH.
Humlan är från min egen kollektion.

image304

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Oj så mycket fint du gjort!

Postat av: Samara

Så otroligt fint kortet med igelkotten och humlan är .
Jag misstänker att du är den person som min chef Alexander i Umeå känner, jag skulle hälsa isåfall :)

2008-05-27 @ 12:55:25
URL: http://sasha-samara.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Fantastiskt fina kort du har gjort! Jag bara älskar alla färgerna! =D



Ha en fortsatt trevlig helg! Kramar

2008-06-06 @ 20:45:42
URL: http://mysmumlan.blogspot.com
Postat av: Milo

Vilka underbara skapelser du gör!!!! =) Älskade bilderna på din katt, både där han gäspar och där han tittar "Peek a boo"... Sååååå söt, och så snyggt gjort!!!!!



Imorn åker jag till Alingsås på Stämpelbodens scrapmara! Ska bli dunderskoj! =) =)

Kram Milo

2008-06-13 @ 21:25:28
URL: http://mlilja.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback