Love is in the air

I lördags gjorde gjorde jag lite mer Alla Hjärtans pyssel. En röd ask från IKEA som jag dekorerat med vita band och en hjärte-stämpel från Magnolia.

74222-69


Det andra är en liten burk med "kärlekspiller" :) En burk med silverkulor som passerat bäst före datum är grunden och papperet limmade jag bara på och dekorerade med hjärtan.. och så dymo och glitter..såklart ;)



Idag har jag varit o handlat lite vårblommor.. vita pärlhyacinter och blå iris. Känner att det är vår i luften trots att temperaturen visar på +-0 grader idag. Men solen skiner iaf! Skulle vilja ha ork till en storstädning, men jag får nöja mej med lite i taget.
Nu ska jag iaf sätta mej o knåpa ihop ett kort till en tävling jag tänkte vara med i.
Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Pia

finfint!!

Postat av: Lilo

Vilka gulliga alla hjärtans dag saker!!! =)

2007-02-12 @ 09:57:47
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: En helt vanlig tjej

En famn full av hjärtan och kramar till dig på Alla Hjärtans Dag !

Kram Kram

2007-02-14 @ 11:01:12
URL: http://en-helt-vanlig-dagbok.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback