Sätt igång nu, skynda ila..

...vi har inte tid att vila.. :)
image258

jorå, men nog märker man av att det är en vecka kvar till jul! I affärerna är det stressigt som tusan, men jag känner mej inte så tokstressad ändå över det. Ska göra ett sista städryck i köket o sen har vi jul även här hemma! I morrn ska jag köpa en gran och idag har jag varit o gottat mej i inredningsaffärer i Ängelholm. Det var meningen att jag skulle köpa julklappar, men likt förbaskat kom jag hem med "julklappar" till mej själv.. hehe..

Jobbar på fredag (just ja.. REA på StoryHouse tors-lörd!!), och sen ska jag bara gå o småpyssla här hemma i helgen.. Lasse jobbar o jag ska nog mest ta det lugnt. Är jättescrapsugen oxå, efter en längre tids formsvacka.. på alla sätt o vis.. så det får väl bli lite sånt oxå till helgen.

I övrigt kan jag bara rekommendera Kents nyaste.. Tillbaka till samtiden.
Min bilskiva för stunden
Tillbaks till 80talet, tillbaks till synthmattor värdiga Depeche Mode i sina glansdagar, tillbaks i CD-spelaren..   jag säger som Kirsti:   "Halleljuja moment! "

tack o gonatt

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det är 4e advent idag hörru! :)

Postat av: Gunvor

Hoppas att allt är OK med dig Hella?! Jag saknar dig!

Kram, Gunvor

2008-01-07 @ 14:48:50
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Natasha

Saknar dig vännen!
Var är du?
Kramar/Tasha

2008-01-13 @ 02:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback