Lite svammel . .

Idag har vår dator genomgått en smärre uppfräshning. Efter tömning och formattering, mår den mycket bättre. Det känns lite läskigt att göra det, för det gäller ju att ha brännt allt viktigt.. alla foton tex!
Nu är den igång och vi har kopplat in nätverk mellan bägge datorerna. Lasse har officiellt fått spö två gånger i Age of Empires III   :D  Nu har jag betydligt fler speltimmar än han i det, så han lär få revanch på sina bilspel sen då..

I morrn är det dags för malmöfestivalen o jag känner mej endast halvpeppad. Min rygg värker som fasen o det har nu flyttat sig till andra sidan skuldran. Jag har ju redan lite svårt att stå flera timmar, så vi får se hur länge jag orkar. Planen är att vara där mellan 18-01, så det kan ju bli lite i längsta laget..

Det har dimpt ner lite bidrag i ATC-swappen jag kör för tillfället o det är verkligen kul att se alla bidrag! Jättefina.. det känns som julafton att kolla posten nu :)
Själv har jag gjort klart 2 ATC-swappar på två dar + skurit och skrivit på 2 bazzill swatchar, så jag har lyckats prestera en hel del trots värken. Scrapinspirationen bubblar, men har inga foton att använda som passar.. frustrerande! Jag tycker jag fotar så mycket och ändå finns aldrig några bra bilder när jag väl behöver dom.

Har börjat spåna på julkortsidéer, men  än har det ju inte kommit några julpapper i butikerna, så jag får börja lite smått med dom som blev över förra året.. (en hel del konstigt nog! tänk vad man shoppar med ögonen.. )

Dags att sussa, så man är pigg o glad i morrn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback