Sött som socker

En tv-kockjag verkligen gillar är Leila Lindholm. Hon har så himla fint omkring sig i sitt program och allt ser så smaskigt o inbjudande ut. Nu har jag visserligen läst att det inte är hemma hos henne det filmas, men ändå.. låtsas kan man ju :) Det senaste programmet "Leila Bakar" har hittills varit bra iaf. Ska prova några av recepten tänkte jag.

Håll med om att en enkel kaka ser så mycket godare ut, när den serveras läckert! Dessutom är ju hon så färgglad själv, så det genast blir mycket roligare...

image11 image12

Dessutom är det kul att baka.. det blir tyvärr inte av så ofta, men jag gillar att göra såna lite roliga kakor o sånt. Tänk om man hade ett sånt här fint fat att lägga upp på! Det fanns ganska fina på Indiska förut, men just nu vet jag inte om dom är så roliga.. just dom här kommer från Lantlig Design och dom är superfina iaf.. men dyra tyvärr!

image13 

Den butiken förresten.. Lantlig Design där skulle jag nog kunna handla mig fattig. Speciellt ett turkost, gammeldags porslin dom har..

Nä nu är det bäst jag gör nåt annat, annars dreglar jag ner hela tangentbordet ;) Får se om jag hinner en runda i trädgården idag.. den är pinsamt eftersatt nu, ogräset är högre än blommorna *suck*

Fridens liljor ;)

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Men åhhhh varför skulle jag gå in här och hitta vidare till Lantlif Design? Så mycket fint det fanns där!
Tack för tipset Hella!
Kram, Gunvor

2007-06-09 @ 07:58:21
URL: http://gunvors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0