updaterat 00.30

Provade en annan variant på headern.. vad tror du om detta? är lite osäker på paisleyn, att den ser "spretig" ut.. eller är det jag som är petig? *s* vad tycker du?

Länken till StoryHouse ligger på min blogg o kommer inte att finnas på din egen sedan.
Den här testbloggen ligger som en underblogg till min egen, så därför är den här :) Alla dina länkar, text du skrivit osv kommer att ligga kvar precis som idag, du får bara ett nytt utseende. Men om jag får lägga min egen lilla designlogga där, så blir jag glad ;)

Va kul att du gillar den! Det är alltid lite nervöst när man gör åt någon annan. Jag vill ju att både jag o du ska vara nöjda med resultatet.
Jag har provat mängder av typsnitt som såg knasiga ut, provade detta nu.. vad tycker du om det?
Jag skriver här om jag ändrar nåt, så du kan väl kolla in nån gång i morrn kväll!
hej så länge..


Kommentarer
Postat av: yoli

Jaaaaa det blir ju kanonens... super nöjd....
Fast det ända nu då det är texten/rubriken som hamnar vid varje inlägg ligger längre ner än den bruna kanten, ska den göra det??? Lite svårt att läsa vad det står! Annrs inga mer synpunkter, jag är kanon nöjd, så fin min kära blogg kommer bli nu!!! Tack för allt jobb- bra jobb

Postat av: yoli

jo förrästen varför blir bakgrunden så hackig på högersidan?? Förstår om den behöver komma om å om igen och därmed skarvar, men där är det massor av skarvar??

2007-08-28 @ 12:29:47
URL: http://www.yolis.blogg.se
Postat av: Hella

Ang den hackiga bakgrunden till höger, så kommer det inte att synas senare när jag flyttar över designen till din blogg. Det syns här, bara för att det är så få inlägg gjorda här.. när man skrivit mer, så matas den bruna remsan ner o döljer skarvarna. Den här adressen är ju på min blogg och jag kommer att flytta över kodmallen till din egen blogg sen.. men det praktiska om det tar vi när allt är klart! :)
Tror jag förstår hur du menar ang den bruna kanten med texten, så jag kollar på det ikväll!

2007-08-28 @ 15:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback