Börjar vi närma oss? :)

Ja då har jag gjort några små finslipningar idag o ändrat klockan till en i söt färg.. (du kanske inte ens vill ha en klocka??) och ändrat i den bruna menyn.. ser det bättre ut i din dator nu? Det kan se olika ut, beroende på vilken upplösning man har på skärmen.

Ang den hackiga bakgrunden till höger, så kommer det inte att synas senare när jag flyttar över designen till din blogg. Det syns här, bara för att det är så få inlägg gjorda här.. när man skrivit flera inlägg, så matas den bruna remsan ner o döljer skarvarna.
Den här adressen är ju på min blogg och jag kommer att flytta över kodmallen till din egen blogg sen..

Men känns det som vi närmar oss nu?


Kommentarer
Postat av: yoli

åhhh det blev kanon, å jag älskar klockan... :) Du är så himla duktig...
japp då känns det som vi är klara då!! Kan du skicka över ditt kontonr igen?? Så vi kan avsluta det också... PS.. din lilla ruta med att du designat bloggen får jättegärna bo kvar!! :P
mvh jorie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback