Here goes..

Ja då är CHA mässan igång, så nu känns det som jag kan börja visa vad jag skapat till Stampotique.

Det blev ganska många kort, så jag tar några nu o så nåra senare. Alla bilder är inte redigerade heller.

     

Alla stämplar kommer från Stampotique, även texterna med klippta bokstäver. Jag har tagit dom färdiga texterna och stämplat många gånger och sedan klippt i bitar. En del av dom andra är utskrivna på datorn och så några med DYMO såklart!  Påskkortet har jag ritat på öron på lille Head. Även äggen är ritade.
Den näst sista bilden, Marilyn, är en ATC. Den första på väldigt länge.. kände hur kul det var, så nu kommer det nog att bli fler såna igen!

Lagom nu till mässan så har dom släppt massor av nya coola motiv och jag kan bara hoppas att Carol behöver min hjälp fler gånger ;) Det kommer att bli en beställning snart känner jag!

Kommentarer
Postat av: Thina

Nu va det inte jul här längre ;-)



Men gud va fina kort! Älskar det anti julkortet! Hade passat som julkort till alla från mig! Dom figurerna är så himla söta!



Måste erkänna att till och med jag köpte stämel på panduro outletten...men fina kors, vet inte vad jag ska ha dom till..men dom kan av dekorativa!



Löste det sig med hotellet och bokningen sen?

Sköt om dig!

Postat av: Ellis

Superfina kort, ser mycket nytt här sen sist jag tittade in! =)

Kram

2009-01-29 @ 10:31:33
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback