Unika Penny Black-stämplar hos StoryHouse

Ja jag vet.. inte så kul inlägg, men jag måste bara få säga ;) Vi har lyckats få tag på några unika stämplar från gamla kollektioner av Penny Black-stämplar. Bara några få ex av varje, så skynda dig att skaffa dig några.. dom är på väg att utgå ur sortimentet nämligen!

Här nedanför ligger lite kort jag gjort med några av stämplarna.
Fokus ligger på motiven, så korten är näst intill odekorerade.
Du hittar stämplarna under *NYHETER* v. 38 hos
StoryHouse

Här är ett par av dom som exempel:
     


    Klicka på bilderna för närbild
  Ett halsband jag knåpat ihop med dom läckra bilderna från Crafty Individuals som finns hos StoryHouse just nu. (Ej i webshopen..) och delar från ett av smyckeseten som vi tillfälligt säljer.
Om nån är nyfiken kan jag förklara i detalj, men nu måste jag ta mej lite att äta här.. ha det gott!
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag har nu skrattat så jag nästan skitit på mig när jag gick in på den där bloggen där du står med och klickat på ditt namn och kommit till din blog men översatt med "hjälp" (ja, jävlar vilken hjälp) av ett dataprogram till engelska...brutalkul!

2008-09-25 @ 23:54:49
Postat av: Ulrika

Hej Hella!

Tack för tipsen om stämplarna, de där pepparkakorna på rad har jag letat efter så jag skyndade mig in och gjorde en beställning!



Jag kommer till Ängelholm igen 7-16/10 så vi kanske ses i butiken då!



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback