Go with the flow

At the beginning I must add a little notice for my English readers.. If you read this blog with a translation program, the text will look really funny!  Those program tend to translate a bit crazy, so don´t think that I (or any other Swedes for that matters..) write like that ;)

Jag är inne i ett ganska mäktigt flow just nu.. mycket skapas till StoryHouse förståss, men jag hinner även med lite annat här hemma på kammarn. Tänkte visa ett litet sammandrag. Bilderna är ganska oredigerade tyvärr, för jag har fortfarande inte fått hem mit nya Photoshop än, men det går ju att se iaf!


Det här kortet har jag liftat från ett jag såg i Stämpelbodens monter i Göteborg. Vet tyvärr inte vem som gjort det, men jag gillade idén med tomten i fönstret. Det gick en hel del 3D-kuddar kan jag lova! Tomten o bannern kommer även att finnas hos
SH på onsdag.

Tårtan är från ett papper jag köpte i Göteborg, men jag minns inte nu vad det är för märke. Texten är utstansat med Vixen.
Färgerna är lite muppiga, men det är väldigt rosa o fint på riktigt!



Halloween.. mmm det är min högtid när det gäller kort :) Spindeln nere i hörnet är Stampotique och Frankenstein kommer från Stampi´n Up. Pappren är Scenic Route.



Mer halloween. det här finns på SH just nu och är bara gjort av mönstrat papper och dom nya feltborders som kommit.



Grattiskort till Annelis svärmor. Hade ingen svampstämpel som passade i storlek, så jag har ritat själv o färglagt med promarker (som dom flesta av mina motiv numer... I love!)

Ja det var lite av det jag knåpat ihop.. Det händer mycket nu, så jag ska försöka uppdatera lite oftare!! ;)


Kommentarer
Postat av: Thina

Gillar så klart halooween korten:-) Så fina.

ÅÅ jag måste berätta, va på födelsedagsfest hos Electra som hade gjort världens finaste tårta! Svarta mrsipan likkistor:-) Med rosa kors. Så fina! Kolla hennes bilddagbok!

Maria ville ha en när hon fyller år..så jag ska på kurs hos Electra och göra en tills dess:-)



Postat av: Pia

Vilka jättefina kort du har gjort!!

2008-10-02 @ 07:54:52
URL: http://engdam.blogspot.com
Postat av: Helene

Vilka härliga kort du har gjort.

Jag är extra svag för kortet till svärmor.

Hur har du gjort tomtekortet?

Vill du avslöja hemligheten för mig?

kramisar

2008-10-04 @ 09:47:46
URL: http://winaos3.blogspot.com
Postat av: SannaF

Super fina kort!!!

2008-10-07 @ 22:27:09
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Ellis

Halloweenkorten var jättefina och tomten i fönstret var superfint!

Gillar också halloween, men det har bara blivit ett kort än så länge! =)

Tårtan känner jag igen, har också det papperet! =)

Kram

2008-10-08 @ 09:53:28
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Postat av: Marie/bat3

Smarrig tårta...super fina svampar!

2008-12-03 @ 14:23:09
URL: http://bat3.nu/marie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback