Veckans låt och hårt arbete

Helgen har inte tillbringats med stämpelfärg upp till armbågarna, utan jord, pollen och gamla löv..
Har gjort en megarensning i mitt projekthörn i trädgården. 5 skottkärror med brännässlor har jag plockat.. med linne!! så skapligt brända armar kan jag ju lova.

Bjuder på en gammal goding med passande tema :D  Hong Kong Garden med Siouxsie & the Banshees.



Veckan i övrigt kommer att tillbringas endera på jobbet el i trädgårdslandet, men en sväng vid datorn ska jag nog hinna med oxå.. lovade semesterbilder för ett tag sen, som lyser med sin frånvaro än *hrmm* ;)

Nä, ut i solen med er nu!

Kommentarer
Postat av: maxell

Men hallå!



Har du kanske stalltips vilken/vilka plattor jag ska lyssna på med dem? Jag har som ett evighetsprojekt att lyssna för att hitta något som jag gillar som de gjort. För trots allt borde jag gilla nåt med dem mer än att vi haft värsta snöbollskriget en gång i tiden... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback