Sommar ute och pyssel inne

Japp.. det är helt enkelt för varmt för mej ute. Håller mej innomhus på dagarna ist o pysslar med lite till maran. Har gjort en LO o ett kort idag, och så har jag ett par projekt till som jag börjat på.
Här är skörden så här långt:







Texten på detta kort, är dels gjord med
"faux wood" teknik på vitt papper, sedan har jag ritat av chipboardbokstäver från Scenic Route. Färglagt med ProMarkers o zig-penna. Ett till alster med denna teknik kommer senare ikväll...
I "fönstret" står en text, men jag har dolt den (privat).

Vi fixade slang ute igår, så nu går det betydligt lättare att vattna.. skönt att göra det framåt kvällningen, när temperaturen är lite mer human. Men nu ska jag vila en halvtimme, så jag orkar pyssla vidare.. vaknade nämligen halv 6 i morse, efter att ha somnat runt 23-tiden för ovanlighetens skull :)

Kommentarer
Postat av: Carin

Hej!



Hittade din blogg på Scrap Addicteds mara! Här finns mycket skoj att se och inspireras av! :-)

Jag tänkte höra vart du har köpt den manga inspirerade motivstämpeln som du har gjort grattiskortet (med blå fjärilen) från? Känner igen den men kommer inte ihåg i vilken webbshop jag sett den i! Kul att du designar egna stämplar också! :-) Keep up the good work!

Postat av: Carin

Hej!



Hittade din blogg på Scrap Addicteds mara! Här finns mycket skoj att se och inspireras av! :-)

Jag tänkte höra vart du har köpt den manga inspirerade motivstämpeln som du har gjort grattiskortet (med blå fjärilen) från? Känner igen den men kommer inte ihåg i vilken webbshop jag sett den i! Kul att du designar egna stämplar också! :-) Keep up the good work!

2008-06-08 @ 21:38:03
URL: http://sprallokort.blogg.se/
Postat av: Carin

Hej igen!



Tack för svar, ska beställa stämplarna! :-) Det råkade bli två kommentarar hos dig när jag skrev igår.. syntaxerror på blogg.se.. tröttsamt! ;-)

Ha en fortsatt bra dag! Kikar in här för att se fler härliga alster senare! :-) /C

2008-06-09 @ 08:23:42
URL: http://sprallokort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback