Fredag

Idag är det grått o mulet, så man blir alldeles trött.. men snart ska jag iväg o hålla kortkurs och ikväll ska jag scrappa här hemma tänkte jag! Har varit scrapsugen hela veckan, men det har endast blivit lite sporadiskt stämplat med dom nya stämplarna + att jag målat lite motiv. Eller just ja.. jag har målat/stämplat/ritat en minitavla oxå, så den ska jag visa här så snart jag hittat en ram som passar.. Tänkte ha den i mitt scraprum när det blir klart (om ett halvår eller nåt sånt.. ) Nu vill nämligen Lasse börja riva en gammal skorsten som inte används, som ligger mitt ihuset, inbyggt.. för att jag ska få en större garderob. Okej, en walk-in-closet skulle jag aldrig tacka nej till, MEN (som Tony säger..) det tar ju massa extra tid.. *suck*  jag vill/behöver ha ett rum nu.. helst igår! Har alla grejer överallt och det är noll ordning här hemma. Dammigt o bräder o jag-vet-inte-vad.

Avslutar med en gammal låt i upptempo till extremt söta ullebullar :) hur sött som helst!

Kommentarer
Postat av: Marie

=D
haha, jag har någon sunkig humor - men det där var roligt på riktigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback