Slutmässad

Japp, då var mässhelgen över och jag har landat hemma i skåneland igen.. 
Mina fötter är ca 1 meter breda och luktar inte hallon!! image206  och mina leder ömmar och har sig, men över lag.. en jättekul helg!
Vet inte var jag hittade denna roliga bilden, men så här känner jag mej just nu!

image209

Jag skulle ju mestadels ägna mej åt att jobba, men men.. jag förstod det.. en stor kasse stämplar o papper har följt med mej hem. Jag vet inte hur det gick till  image207  Har fått så mycket inspiration, så nu vill jag bara sätta mej o prova alla nya grejer. men först ska butiken återställas i morrn o sen kanske jag sätter mej i morrn kväll.  Kan bara hinta om att en av mina nya bästa vänner heter "Rut"  image208

Har inte hunnit tömma kameran, så bilder kommer.. (HA! det känns som ett mantra jag upprepat en hel del på sistone.. men jag lovar att bättra mej!)

nä hövva.. nu äre dags att krypa ner i soffan med Lukas o gosa lite tv.. hörs i morrn da!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Förstår att du känner dej som katten.. Det gjorde jag efter några timmar där, och inte jobba !!!!!
Var det min kasse du hade fått med dej hem?? Tyckte jag hade väldigt lite med mej hem....

Postat av: Petra/Paradise

är så ledsen över att jag missade mässan *morrar på mitt jobb* Men hoppas vi kan träffas nästa gång jag beger mej till storstan! =)
Shopping är aldrig fel! Att ha ont i fötterna är mindre trevligt..men ändå kanske värt det! ;)
Må gott vännen min å tack för gulliga kommentarer på bloggen!! *skutt*

2007-09-17 @ 11:41:21
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Lisa Nilsson (LisaMattias)

Jag som hade planer på att äntligen hälsa på dig IRL, men trots att jag stod i montern intill blev det inte mer än ett "prosit"...
Får skärpa mig till nästa gång!
Kram och krya på dig från Lisa

2007-09-18 @ 07:05:40
URL: http://lisamattias.blogg.se
Postat av: Sonja T

...om du hittat den där katten nån'stans o vet inte var - då har jag hittat den på samma ställe, tihi! Knycker bilden med andra ord - den var cool!
Har sett en del mässbilder på scrappiz - även på dig:) Coolt! Förstår att dina fötter ökat i storlek, jisses - men det kan det få vara värt ibland:)
/Sonja

2007-09-18 @ 08:46:40
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: Chruss

Fniss...en katt i min smak!

2007-09-19 @ 07:51:22
URL: http://chruss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback