Scrapbooking rap

Nu har scrapbooking blivit humor oxå.. eller igen ;)



Sicken slö dag igår.. här gick det inte många knop och inte blev det nåt pysslande heller. Idag däremot.. planen är stor röjning/städning här hemma o sen scrappa. Fick massor av ideér i lördags och nu känner jag verkligen för att göra nåt som inte är kort.
Dessutom har jag tusen miljarder foton som behöver redigeras.. jag har verkligen svårt att avsätta tid för det, så jag får iväg dom till framkallning! Det är nåt jag verkligen behöver bättra på.. inte kan jag kasta några bilder heller, även om dom inte är så bra. Det är nog hamstern i mej som inte kan kasta bort saker image215 Det gäller tyvärr även hemma, så jag har saker jag verkligen inte behöver.. men jag har så svårt att kasta nåt.
Jaaa Anneli, jag har fått en bok som heter "Rensa i röran" av dig, men jag har inte börjat läsa den än image216  mmm jag ska sluta snacka o börja läsa hehe..

Men först ska jag ta hand om disken, sen ska jag scrappa.. och fota lite gammalt jag skapat :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Meh, här ger man bort böcker och så läser du den inte...tsk tsk tsk...Påssjuka är vad du har! Slarvmaja! :P

Postat av: Camilla Floweret

Nu har jag länkat din blogg till hemsidan!
Kolla så det är ok. Jag har varit till tandis så jag är lite slö jag med...

2007-09-25 @ 20:21:51
URL: http://floweret.se
Postat av: Anonym

Hella och "Rensa i röran"..., ahaahaaaahahaha... det var kul!

2007-09-27 @ 11:55:00
URL: http://hellabella.blogg.se
Postat av: Bodil

Jag minns när jag hade köpt den boken. Satt och väntade medan dottern var på träning i stan och passade då på att läsa lite. Det var helt otroligt. Bara längtade hem för att komma igång att rensa skåp. Och vilken underbar känsla när man har röjt undan. Sen må det vara feng shui eller vanligt bondförnuft, för det har väl i alla tider varit en härlig känsla att "skapa plats", eller hur? Jag tycker absolut att du skall läsa boken.
/Bodil

2007-09-27 @ 14:22:06
URL: http://www.frugredelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback