Hoho.. här är jag! :)

Jaa jag vet!! jag skulle visa bilder på semestern o lite till, men tiden har lixom runnit iväg o jobb, fritid o annat har kommit emellan.. I helgen ska jag iaf njuta av att både scrappa o göra kort, eftersom det cybercrop på Scrappiz!
Har massor av bilder från semestern, men jag måste fixa till dom först.. däremot kan jag bjuda på en bild från en av dom roligaste grejerna vi gjorde, sköt luftpistol! Riktigt kul o jag var tydligen rätt okej på det oxå :D spana in stilen.. image188 jag ser ju rent livsfarlig ut image189

image190

Ett kort sammandrag av sista tiden här hemma:

Kom hem från norrland, började jobba direkt, vi har rivit hela taket på huset OCH byggt på en ny stomme.. pappläggning klar o snart ska yttertaket på, jag har scrappat lite o gjort några kort, hunnit vara på en scrapträff, köpt lite roliga grejer, vilat och.. ja en hel massa faktiskt!

Nä, nu är det dags att börja scrappa här om jag ska få nåt gjort på croppen!

Kommentarer
Postat av: Natasha

*s* Vilken pangbrud du är!Själv tävlade jag i skytte i många år,nu är det bara papperspyssel,men det "smäller" ju rätt högt det med...
Om inte innan så ses vi till Halloweenträffen!

Postat av: Sonja T

Wow, du passar ju i... pistol:))) Men svart klär ju dig, så 'why not' liksom:)
Verkar vara CC i en strid ström här just nu... kul är det iaf:)
Kram Sonja

2007-09-02 @ 11:03:49
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: petraso

Skit pommfriit vilkt cooolt kort..... Det måste du bara scrappa!!!! Eldsflamme papper...

2007-09-02 @ 13:57:44
URL: http://petraso.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Ojojoj!! Bäst att jag sköter mitt jobb ordentligt va? HAHA ;-)

2007-09-03 @ 21:59:13
URL: http://yvonnescrappar.blogspot.com/
Postat av: Nessaja

den bilden ser ut att höra hemma i en actionrulle....du e den nya bond-bruden...det är solklart :-)

Postat av: Chruss

Haha, vilket härligt kort Hella!!!

2007-09-05 @ 10:23:37
URL: http://chruss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback