Söndagsseg

Halleluja.. sicken slö dag!  Hade nog tonvis med sömn att ta igen, för jag hade en dryg sovmorron tills mitt på dan *gäsp* .. fast skönt! Lukas o jag gjorde precis ingenting på hela dan.. bara kollade tv, gosade i soffan o längtade efter choklad...
 image219    image220
.. chokladen lyste däremot med sin frånvaro, ända tills Lasse kom från jobbet vid 8-snåret på kvällen.
Jippikajejj för chokladkakorna från Göteborgs kex! mums med ...laktosfri mjölk...

Ja för så är det.. jag tycker alltså väldigt mycket om mjölk, men min mage verkar inte hålla med! Så numer är det laktosfri som gäller på prov. Jag säger som dr Alban "det funkar"

På kvällskvisten har jag suttit o målat lite stämpelmotiv som jag köpte på mässan i helgen. Började lite smått på ett kort oxå, men det är än så länge i bitar.. det blir morgondagens projekt att göra klart.
Är rätt sugen på att göra både kort o scrappa nu, men jag har lite svårt att komma igång. Ideérna flummar runt o är rätt oorganiserade.. 

Hittade sötaste halloween-outfiten! Får nog klura lite på om jag kan åstadkomma nåt liknande med symaskinen tills halloweenträffen på
StoryHouse .  Ni kommer väl!? ;)  fina priser finns att vinna för alla som klätt ut sig i full mundering och dessutom flera spökiga utmaningar!

Kommentarer
Postat av: Witch

Jag tror du hade blivit hemskt söt i den outfiten :) Och så gillar jag din musiksmak så nu vill jag höra och se mera :)
Ha det gott Hella !
*KRAM*

Postat av: Thina

Men du tänk på att det inte behöver va laktosen som du är känslig mot! Jag är ju överkänslig mot nåt annat i mjölken men tål get mjölk tex...Så om det inte hjälper att byta till laktsfritt så ta bort mjölk helt å prova! Fast nu äter jag ju mjölk i mer eller mindre små doser iallefall...fast ibland slinker det ju ner mer...då får jag lida för det...
Ha det bra!

2007-10-03 @ 12:21:02
URL: http://tantstrul.webblogg.se
Postat av: Pernilla

Du hade varit en söt humla!
Nu har du hamnat på rätt sida om midnatt när du skriver nya inlägg, var lite orolig ett tag...... ;)
Kram Pernilla

2007-10-04 @ 01:17:08
URL: http://www.peka.blogg.se
Postat av: Ejris

wow finns det laktos fri marabo??? jag ahr bara smakat nått annat..det var oätbart:/ tur man inte är så där jätte galen i choklad=)
kram

2007-10-06 @ 22:18:54
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback