I morrn är jag leeeeedig!!

Efter en hektisk vecka, ser jag otroligt mycket fram emot en helt lös o ledig söndag.. jag ska göra ett kort till stämpelstafetten som pågår på Stämpelsnack och så ska jag ligga på soffan med Lukas ;)

Apropå stämpelstafetten, så har jag verkligen haft en formsvacka.. mina bidrag känns inte alls jag och resultaten är föga imponerande. Men nästa utmaning - bling - blir nog en utmaning mer i min stil :D

Fotade lite jag gjort tidigare, som inte blivit av innan..

      

Bild 1 - en liten kotte som bodde i vår trädgård.. var bara tvungen att scrappa på den
Bild 2 - PP-tavla som står på StoryHouse. Stämpeln är Magnolia, resten är ritat på fri hand och utklippt. Bilden vart väldigt grynig, men jag får ta en ny bild nån gång..
Bild 3 - Bröllopskort i grönt. Står på SH, stämpel Magnolia, papper Daisy D, text skrivet på datorn.
Bild 4 - Skulle blivit letter, men jag fick nåt släpp, så den är lite fel storlek.. finns på SH och är ja.. färgglad ;)
Bild 5 - Lasse, han får stå ut med att bli scrappad på lite nu o då. Denna finns på SH och pappren är Junkitz
Bild 6 - Finns på SH. Stämpel Magnolia, band med blommor finns på SH, papper minns jag inte nu..
Bild 7 - Ett par snabba små skor, finns på SH. Papper minns ej.
Bild 8 - Stämpel från Stampotique. Papper minns ej. Står på SH
Bild 9 - Söta rara ugglan Rut! Köpte på mässan i Göteborg o jag har för mej att både den och cirkelstämpeln är från Easer.. hur som helst, otroligt söta bägge två!

Nu ska jag sova! natti..

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Jag är säker på att "bling"-utmaningen är helt i din stil! Lycka till!

Postat av: Natasha

Gåd däm,vad du är bra!
Kan du inte lägga in ditt kort från utmaning 2 nu?
Om jag ber riktigt riktigt snällt?

2007-11-11 @ 21:51:06
URL: http://miserywitchen.blogg.se/
Postat av: Witch

Du gör så otroligt snygga saker, och jag gillar din stil MEGAMYCKET!!! Du är allra duktigast Hella!!
*kram*

2007-11-12 @ 08:18:18
URL: http://www.dreamcatched.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback