Reflektioner

Så här på Norges nationaldag har jag tillbringat dagen hemma på sofflocket mest. Tanken var en storstädning, men jag har varit så trött.. lille Lukas o jag har sovit 1½ timme på soffan o det var sååå mysigt :)

I stället gav jag mig tid för lite tankar och reflektioner, innan jag klev upp..

1.  Jag är oerhört glad för alla kommentarer o beröm jag får för mina alster! Ni ska veta att jag glädjs väldigt mycket åt dom och det är det som får min kreativitet att flöda. Tack alla ni som både läser o skriver och ni som läser "i smyg" ;) Det är oerhört smickrande :)

2.  Det finns alldeles för få bra kort på mig själv.. jag känner att jag får anstränga mej att hitta roliga bilder att scrappa, därför blir det lättare att bara göra kort.. även om det är kul. Alltså, jag behöver bli både mer frekvent och bättre framför kameran. Tanken att börja mitt BOM album kommer ju lixom aldrig igång annars..

3.  Jag är så tacksam för den tid jag jobbat och inspirerat på
StoryHouse. Jessica peppar mig och får mig att utvecklas.. Tack! jag har lärt mig väldigt mycket på den här tiden och jag hoppas få lära mig ännu mer framöver!

4.  Jag är så sugen att gå på kurs! Både fotokurs och lite annat smått o gott.. får se vad som händer i höst.

5.  Jag har tänkt skicka in bidrag till två tävlingar, men inspirationen är sådär. Dags att rycka upp sig! deadline är snart här..

6.  Hela dan har gått och jag har inte städat klart sovrummet, fast vi får gäster på lördag. Det här blir en lååång kväll!

Till sist några kreativa alster som jag gjorde för ett tag sen..
Dörrskylten jag gjorde till cybercropen på Scrappiz, blev en favorit och så fick jag två beställningsjobb på köpet :)
LOn gjorde jag på scrapträffen i Halmstad i söndags.. (himla trevlig dag, förresten!!)

    

Kommentarer
Postat av: påhlsson

Jag är helt impad av din LO, vad har du gjort med fotot ?? Photoshop, hur ??

Postat av: påhlsson

tack för svaret

2007-05-18 @ 23:05:46
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se
Postat av: Gunvor

Ibland måste man få ta sig tid att reflektera.
Kram, Gunvor
(som lunchade på korvmojen i Tierp i går ;) )

2007-05-20 @ 10:56:16
URL: http://gunvors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback