Ett litet album och träffuppladdning

Det här paperbag albumet gjorde jag till en person som hjälpt mig på vägen under våren.. ett bollplank kan man kalla honom. Ett mycket bra sådant oxå..

       

Texten på tagen innuti är en tacktext. Har använt stämplar från Cherry Pie, Crafty Individuals, Tim Holtz, October Stamps o så alfabetsstämplarna.. Bakgrunden bakom pusselbitarna, är maskeringstejp som jag distressat med chalk o distressrefiller. har även duttat lite guld med alko-inks, men det syns inte på bilden..

Har inte orkat pyssla nåt idag.. (har några små projekt på gång, men inte orkat göra nåt idag) var så trött efter jobbet (och innan..) så ikväll har jag bara slöat. Vår sedvanliga tacofredag klarades av direkt när jag kom hem o sen gick Lasse o vilade inför jobbet. Jag o Lukas vilade på soffan o sen har jag mest "Neopetsat" o klurat på scraputmaningarna tills på söndag.
mmm.. jag ÄR redo.. snart ;) *SvampBob citat*

Just nu sitter jag o väljer ut några foton jag tänkte framkalla i morron, till scrapträffen i Halmstad på söndag.
Ser fram emot den jättemycket! Det är ju inte var dag man åker på träff på annan ort.. :)
Har börjat skriva packlista o kom-ihåg, så jag ska kunna packa i lugn o ro i morron kväll. Sedan bär det av i svinottan på söndag morron.

Så nu är det nog bäst jag knoppar in, så jag inte vrider helt om på dygnet.. natti natt på er...

Kommentarer
Postat av: Ingela

Superfint album, det kan du få lära mig ;-)

Postat av: Anonym

vad fint du gjort!!

2007-05-12 @ 20:16:36
Postat av: Annette E

Vilket fint påskort Hella! Detta gillar jag jättemycket! Fina stämplar du har! Kram på dig, Annette

2007-05-15 @ 19:35:05
Postat av: Sanna

Så himla fint!!!

2007-05-17 @ 09:27:21
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Annelie

Vilket underbart minialbum!

2007-05-20 @ 10:06:10
URL: http://shipp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback