- Vad har hänt sen sist? -

Idag har jag haft en skön pysseldag här hemma.. inte papperspyssel alls, utan ett litet annorlunda projekt. Kan inte visa bild på det förrän om nån dag, eftersom det är till en tävling, men det kommer! En lite annorlunda sida av mig kan jag hinta om  ;)

I går körde jag freestyle-scrapkurs på jobbet och det var ett flitigt tjejgäng som knappt ville gå hem ;) Temakurser är så himla kul.. Min inspirations LO är kvar där o ska fixas till lite, så bild kommer först lite senare. och i  morrn ska jag scrappa hela dan med sällskap o det ska bli jättekul. Det är alldeles för långt mellan gångerna jag scrappar organiserat, för när jag är hemma så gör jag ju annat o det tar sån tid.. För en gångs skull har jag massor av foton, nya papper o dekorationer, en sprillans ny  MIMI Travelmate som bara väntar på att bli fylld med scrapgrejer..
oh, vad jag längtar till i morrn :D
image133
Just det ja.. min lilla tampongask blev vinnare i sin kategori på utmaningsrallyt!! jihoo vad glad jag blev :D

På lördag ska vi på 30års-fest.. va sjutton ger man till en tjej som fyller 30, som har allt man behöver hemma, inte har nån direkt hobby, är småbarnsmamma och dessutom en svägerska? Jag har verkligen idétorka o Lasse har inte fått nån vettig önskelista ur sin bror heller.. Hinner inte beställa nåt på nätet, och jag bör kunna handla det innan fredag, eftersom jag jobbar på lördag dessutom.. och det bör ju vara i Helsingborg alt Ängelholm!
HJÄLP!! 

Kommentarer
Postat av: Laila

Kankse scrappa en canvas om barnen?
Vad avundsjuk jag blev på din väska. Urtjusig...!

Postat av: Cina

Ahh vilken fin väska !! Och grattis till vinsten, självklart skulle den fina asken vinna!!
Tack för dina hållna tummar, dom hjälpte kära du.
ha en riktigt skön helg nu Hella.
*kramar om*

2007-06-01 @ 08:01:19
URL: http://dreamcatched.blogspot.com/e
Postat av: Ejris

åh så häftigt snygg tampong ask Kul att du vann hade klart röstat på dig=)
kram//Ejris

2007-06-01 @ 14:07:25
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Gunvor

Grattis till vinsten!
Kanske kan du köpa ett presentkort på en ansiktsbehandling eller ett par timmar på ett Spa? Och lägga det innuti ett vackert Hella-kort!
Kram, Gunvor

2007-06-01 @ 20:29:01
URL: http://gunvors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback