Ledbruten - uppdaterad

Så har då 80tals träffen gått av stapeln. I går kväll samlades ett gäng tuperade och sminkade tjejer på StoryHouse för en rolig scrapträff med 80tals tema.
Vi bjöd på välkomstdrink (alkoholfri) i sann 80tals anda.. piña colada variant o en tropisk fruktdrink med lime och sugrör :) Jag hade laddat med 7 timmar musik (tänk att det gjordes så mycket bra musik på 80talet!) och det gav såklart extra stämning. Middagen bestod av italiensk plockbuffé.. kycklingspett, melonsallad, lufttorkad skinka o några andra "skinkor" sallad, frukt, ädelost sandwish, pastasallad med soltorkad tomat, rökt lax mm.. jösses så gott det var! Vi hade frågesport, som efter 2 omgångar utslagningsfrågor, vanns av Helena och priset var en skiva med 80tals musik. Kvällens tema inkuderade även utklädning och mellan alla utklädda lottade vi ut en "scrapstyling" Vinnare blev Martina! :) Priset innebar ett litet pysselkit som innehöll 1 flaska "scrapsoda" en påse scrapgodis, flera förpackningar dekorationer nerstoppad i en läcker rosa miniväska från YouDo och en "scrap diva" tag som hängde på väskan :) (övriga bilder kommer på hemsidan inom kort!)
image91

Superkul kväll var det (tack alla ni som kom!!) men idag är jag helt ledbruten.. fy jädrar i mej, vad min kropp protesterar idag! Men det är det värt! Tanken var att jag skulle iväg o se Asta Kask ikväll, men som det känns just nu, så blir det nog ryggläge här hemma i stället. Minst lika skönt det iofs.

Borde kanske varit ute i solen idag, men i stället så gjorde jag mej ett kort.. bara för att, sådär.. Fick ju inte pysslat ett enda dugg igår själv, så jag känner mej ju rätt peppad idag..  Ett kort med en dom älskade Stampotique-stämplarna blev det idag. Swirlarna kommer från Forma.

74222-90 

Jag hann med ett kort till idag, så jag slänger in det här med :) alla stämplar från Forma hantverk.
image92

Ha en fortsatt skön helg o glöm nu inte att kolla melodifestivalen ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas du hittade nåt användbart bland min musik...
Fint jox du har gjort som vanligt.
Ädelostsandwich är ett ord och stavas med ch! :P

Postat av: Pia

vilka fina kort du har gjort. det låter som om ni hade kul i går på träffen. :-) HAde gärna sett er! :-)

2007-03-10 @ 22:56:16
URL: http://engdam.spaces.live.com/
Postat av: Gunvor

Jättefina kort Hella! Jag blir så sugen på de där "goth-stämplarna".
Men ... vem vann utlottningen?????

Kram, Gunvor

2007-03-11 @ 08:10:29
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: petraso

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh denna fest skulle jag vilja varit med på vilket pris wow... va snyggt

2007-03-11 @ 12:54:11
Postat av: Hedda HELL

Kul att du hittade mig! : )
Tack för tipset om Disspinnens blogg.
Har läst din och blir OTROLIGT imponerad av dina verk - själv klarar jag knappt att använda klister och sax utan att skada mig! : (
Den dagen jag börjar med scrap behöver jag en mentor... Jag vet var jag kommer att vända mig nu! ; )
Kram Hedda HELL

2007-03-11 @ 16:55:49
URL: http:////blogg.aftonbladet.se/2708/
Postat av: Petra/Paradise

Otroligt härliga kort du gjort!! Gillar dem båda väldans! =)

Låter som en kanonkväll!!
Ha det bäst! Å Tack för komplimangen i min blogg! *blink*

2007-03-11 @ 22:30:20
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Thina

Vilka häftiga kort! :-) Gillar dom lite gothiga, men ja det kunde du kanske räckna ut...
80 tals fest ja kan det bli bättre! All bra musik kom ju då! :-)

2007-03-12 @ 09:25:02
URL: http://tantstrul.webblogg.se
Postat av: Lilo

Åh... den som ändå varit där! Läckra kort du gjort! Hoppas din kropp mår bättre nu!

2007-03-12 @ 11:37:50
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Hej,

kan man inte så se lite foton från er 80-talskväll .... låter som nu haft en kanonkväll!
Dina kort var jättefina!

2007-03-12 @ 21:41:52
Postat av: Ann-Margreth

Hejsan! Vad kul det låter med eran 80-tals kväll, låter som ni hade det toppen kul....

2007-03-13 @ 18:33:10
URL: http://www.freewebs.com/silwerlady/
Postat av: Abdulvanja

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2010-02-15 @ 10:33:55
URL: http://abdulvanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback