Päron

Vilken vecka det har varit! Massor av folk har det varit på StoryHouse och dessutom planering av scrapträff, men det är roligt, så det är synd att klaga :)
Så kul dessutom att många är helt nya och knappt hört talas om scrapbooking... det växer ganska snabbt kan jag säga! En dag kvar att jobba, sen ska jag umgås med la mamaaa och la papaaa :) Dom är på väg neråt o kommer i morrn.
Sist mamma var här ( i påskas) så stämplade vi på tändsticksaskar. Hon håller normalt sett inte på med varken scrap el stämpling, men tyckte det var rätt kul o skulle gärna prova mer.
Vi gjorde varsin, fast lika.. ;) hon härmade mej i detalj typ.. hehe.. Min är den till höger o mamsens till vänster.
Visst var hennes första försök med distresserna duktigt!?



På söndag kommer svärföräldrarna (Hej Ann-Christine!! ;) ) och så ska vi greja ute i trädgården igen.. det behövs verkligen, för jag har inte orkat göra ett nå sen dom var här sist *skäms på mej* Men nu när vi är fler, så ska vi nog få ordning på "torpet" . Ska komma ihåg att fota mer den här gången oxå!
Svärmor har jag dessutom lockat ner i både scrap- och stämpelträsket, så jag har så smått börjat omvända släkten :D

Ja och i vanlig ordning.. jag har ju inte tillräckligt med stämplar image173 .. så har jag shoppat av dom nya Magnoliastämplarna vi fick in idag. mm.. kunde inte låta bli..
En bänk och gräs tyckte jag att jag behövde! Hade lagt undan flames först, men jag ska fundera lite till på dom tror jag.. ett par till oxå, som ligger "under fundering" men jag får nog behärska mej lite..

Nä.. nu får jag ta o krypa till kojs tror jag.. en envis huvudvärk ska få mothugg av mr Panodil och sen är det lite tv o sovdags :)

Ha en skön helg!! 
image175

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Man har aldrig tillräckligt med stämplar! Det finns alltid något mer man behöver ;)
Kram, Gunvor

Postat av: Petra/Paradise

Va roligt å få din mamma till å vilja pyssla! Min mamma tjatar jämt om att hon vill göra nåt liknande det jag gör..för hon är en väldans pysslig människa hon också. Så jag tänkte introducera henne i kortmakeri någongång *hehe* ;)
Trevlig helg!
kram Petra

2007-07-05 @ 20:51:04
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback