Äntligen, present klar!

Efter en snabb runda på en butik näst intill hemma i byn, så hittade jag precis en jätteperfekt 30års present. Eftersom jag inte tror min svägerska brukar läsa bloggar, så kan jag skriva vad här.. men OM du råkar kolla nu Terece, så får du faktiskt kolla åt ett annat håll!! ;)

Vi köpte en fin picnickorg med tyg innuti, i den ska vi lägga en chokladfonduegryta som jag hittade på samma butik (dom gillar tobleronefonue jättemycket nämligen!) Sedan kompletterade vi med en mörk chilichoklad, en mörk med 60% cacaohalt, toblerone (såklart..) en påse marschmallows, en burk körsbär i madeira o i morrn ska jag köpa lite frukt och rån att fylla upp med. Känns som det blev en rätt lagom o bra present. Ska se om jag hinner ta en bild innan jag ger mig iväg i morrn.
Får se hur pigg jag är bara.. veckan har varit dryg.. både kurs i måndags o torsdags, scrappade hela onsdagen på jobbet med sällskap, återbesök på smärtrehab idag, jobb i morrn, sedan kalas till.. ja säkert mitt i natten.. söndag kommer jag nog att vara gaaaanska trött.

Vet fortfarande inte om jag får visa mitt "annorlunda" tävlingsbidrag än, så jag väntar några dar till..  tills dess kan jag visa ett kort jag gjort till
StoryHouse för ett bra tag sen, men den har nog inte kommit in här än..

   Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Vilken fiffig present till en chokladälskare! Och kortet är jättegulligt - fina färger och sött motiv!
Ha en skön helg! Kram, Gunvor

Postat av: Jeanette

Vilken toppenide till svägerskan!!
& kortet är ur gulligt =D

2007-06-02 @ 14:28:02
Postat av: Pia

vilket gulligt kort du gjort. Presenten verkar vara en toppenidé.

2007-06-02 @ 21:31:33
URL: http://engdam.blogspot.com
Postat av: Anneli

Glöm inte bort att HellaBella själv fyller år nästa vecka! :D

2007-06-03 @ 09:31:10
URL: http://disspinnen.blogg.se/
Postat av: Gunilla/nilla

Det var en kul present du hittat på!
Kortet du har gjort är jättegulligt!
Ha en trevlig vecka!!

2007-06-03 @ 21:37:21
URL: http://kortnilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback