mitt-i-natten-inlägg.. igen!

Pernilla konstaterade att det är intressant att kolla vilka underliga tider jag har skrivit blogginlägg på.. :) Här kommer ännu ett - mitt-i-natten-inlägg..

Jag är så innerligt less på regn nu, så det finns bara inte.. Det var tom en som drunknade i sin bil härom dan, bara kort härifrån där jag bor. Idag har jag varit inne o hemma hela dan bara, så jag har inte riktigt sett all förödelse, men jag har sett bilder iaf.
Nä sommar igen vill jag ha! okej.. inte typ 30 grader igen, som det var för några veckor sen, utan lagom.. runt 18-22 grader varmt o soligt, då mår jag som bäst.

Igår kväll när jag kom hem från scrapträffen på StoryHouse, så var jag inte ett dugg trött (jo i kroppen, men inte i huvet..) så jag satte mig i "hörnet" och gjorde klart en LO som legat nån vecka. Ska fota den i morrn om det är hyfsat ljus.

I torsdags handlade jag en massa fint porslin på Indiska. Tyvärr verkar det inte finnas med på deras hemsida än.. det är kanske för nytt. Har haft ett par presentkort liggande i, jaa.. det måste vara ett par år. Har klurat o klurat vad jag skulle köpa. Ville ju inte bara kasta ut det på vad som helst heller, men jag är verkligen nöjd med det här. Köpte skålar som går i turkos och brunt och ett fat o en tapastallrik i ojämnt turkost porslin + ett fint vitt kakfat i våningar, som jag sneglat på länge länge... Får väl duka fint nån dag o ta kort på det :)
Har lite pengar kvar på presentkortet, och för det ska jag komplettera ett par saker med smidesbesticken jag har nästan fullt av nu.

Avslutar med en riktigt skön bild.. that´s me ;)


nattinatt.. nu ska jag ta Lukas under armen o gå upp och nanna :)


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

"nattugglor är vi allihopa allihopa allihopa, nattugglor är vi allihopa allihopa jaaaaaaag meeeeeed....."
*stämmer in till sång*
Jah..usch för allt regn. Här har det dock inte regnat så fasansfullt mycket det senaste. Men visst är det surt med detta skitväder!
Hoppas det är fint när jag har min semester..(v31-33) Må gott! *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback