Scrappat

Äntligen har jag tagit mig för att fota några av dom, för mej, många LO jag knåpat ihop sen i julas.
74222-5074222-49Scrappat

Jag vet inte om det är jag eller kameran.. eller kanske en kombination, men jag fick inte till nån bra skärpa på bilderna. Men ni ser nog ändå! Alla tre står som inspiration på
StoryHouse och nästan allt material finns i butiken.

Idag skulle vi gått ut och ätit, för vi ville fira lite att vi "fick ihop det" för 3 år sedan nu i fredags. Men jag var så trött o hade värk på eftermiddan, så i stället "snodde vi ihop" plankstek med oxfilé och rött vin här hemma o lyxade till det med chokladpudding efteråt :)  Mätt o belåten känner jag att det är dags att sova för länge sen, så jag tar och ger mig här.
Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Pia

vilka fina layouter du gjort!

Postat av: Lilo

Härligt med färgglada layouter! Hoppas din helg var bra! =)

2007-01-15 @ 09:46:56
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Sonja T

Jisses... har ni redan varit ett par i 3 år?! "Time flies when you're having fun":)
Snygga lo's alla tre... dom är riktigt "Helliga" ju:)

2007-01-15 @ 20:36:38
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Fina grejjer...och fint nytt foto på dig själv i hörnet..du ser ut som värsta visa människan...
Klockan är 4 minuter i 12 på natten och de jäkla människorna har fortfarande inte svarat. :(

2007-01-15 @ 23:56:44
URL: http://disspinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback