Pysselhelg

Ja i helgen har jag faktiskt tagit mej tid att pyssla en hel del.. dels håller jag på med ett tävlingsbidrag och ett annat litet hemligt (än så länge) projekt och dels har jag gjort ett tack-kort till personalen på Smärtrehab. I morrn är det dags för återbesök där o vi ska ge lite blommor o ett kort tänkte vi. Köpte den här Penny Black katten för.. länge sen, men det är faktiskt första gången jag gör nåt med den. Söt som socker är den iaf! :) Tyckte den passade så bra. Hela kortet är eg en enda stor liftning, men jag minns tyvärr inte vems kort.. ett jag hade sparat som favorit bara + lite annat. Så det är inspiration från flera hålle eg, så den som känner sig träffad, får ta åt sig äran ;)
Vart inte helt nöjd med blommorna, men där fick jag för att jag skulle experimentera med färger... Och BG pappren - Blush, ska vi inte ens prata om.. LOVE LOVE LOVE them!!  Har köpt ett miniblock med dom pappren oxå, som jag längtar efter att få sätta tänderna i.

74222-81

Dikten är Siv Andersson, men jag har ändrat på "jag" till "vi" och "dig" till "er".

Nä nu är det bäst jag sätter mej o klurar ut hur jag ska göra mina recept-swappar i choklad-swappen (som jag vid nåt obevakat ögonblick, anmälde mig till.. för jag har ju inte nog att göra.. *suck*) Medan jag väntar på att Lasse ska komma hem.. Vi ska åka på Väla o köpa byxor.. jihooo.. *not*

74222-82

Tur jag har en liten aning hur jag ska göra swapparna iaf.. o att det är några dar kvar tills deadline! :)
Ha en fortsatt skön söndag!

Kommentarer
Postat av: påhlsson

fint kort !! hoppas du fick tag på byxor... Jag älska penny black katterna....

Postat av: Lilo

Wow! Vilket underbart kort!!! Finns det miniblock också med BG-papper? Smart för korttillverkning, jag brukar inte förmå mig att klippa i stora papper till ett kort utan använder pappersspill då. Men hade jag ett mindre block så kanske jag skulle våga. ;)

2007-02-25 @ 23:50:17
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: netha

Poppar in idag igen för att säga att jag ser ett sånt gulligt kort och vilka härliga färger. PB stämplarna är så söta och du målar dem såå fint.

2007-02-26 @ 09:32:22
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: Eva-Lena

Jätte fint kort du har gjort. Penny Black stämpeln är så söt.

2007-02-26 @ 11:51:44
URL: http://evalena.blogg.se
Postat av: Sanna F

Å vilket helt underbart fint kort!!!!!!

2007-02-26 @ 18:44:07
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: Aud

Utrolig fint kort! Nydelig! :-)

2007-02-28 @ 13:30:56
URL: http://audsn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback