Kärleksmums

74222-63
Så här i alla hjärtans dag tider, så måste jag bara tipsa om nåt så underbart.. Yoggi Yalla! med smaken KÄRLEK  :)  jag såg den av en händelse på Pressbyrån en dag o behövde nåt mellanmål, så jag köpte den o klev på bussen.. öppnade den och luktade.. himmel o pannkaka! ja nästan iaf.. jordgubbar, choklad o chili! Exakt HUR gott som helst var det. Som smält jordgubbsglass med små små flagor av choklad o en svag eftersmak av chili.  Har hunnit med ett par till efter det o det blev säkerligen inte dom sista heller :)

Idag har det varit scrapträff o det var himla trevligt.. flitiga o glada tjejer och tom jag fick en LO gjord. Ja nästan iaf.. lite kvar att dekorera, men det ska jag göra i morrn. Då är det söndag o jag ska verkligen helga vilodagen denna söndag.. huvva vilken vecka det har varit! Jag har glömt många saker den här veckan o behöver verkligen bryta av med nåt pyssel.. Har inhandlat lite skoj grejer idag, så nu måste jag bara prova ett projekt jag läste om i förra veckan. Jag återkommer med bildbevis :)

och Pia.. din vagn kommer!! ;)  ska försöka få iväg den till Sonja i morrn el måndag!

Dags att nanna kudde nu.... natti natt!

Kommentarer
Postat av: Pia

stressa inte ihjäl dig över vagnen. Än är mitt scraprum inte klart ;-)
Kul att du nästan fick klar en lo i går. :-)
Kram

Postat av: SonjaT

Jag säger som ovanstående - stressa inte... men om du får för dig, så är jag hemma hela dan imorgon måndag - skulle ha jobbat, men bytte bort min tur... är inte mindre förkyld idag om man säger så:( Så det är bara o susa förbi i så fall - om inte, så ordnar vi det ändå:)
Tackar verkligen för en mysig träff med god mat o trevlig atmosfär:) Synd bara att man dock var lite "off"... men men, fick ju nästan 2 lo's klara:)
Vi hörs/ses... kram Sonja

2007-02-04 @ 17:33:36
URL: http://rastom32.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback