Förbeställning

74222-73        74222-71          74222-72    74222-74

Nu börjar det närma sig förbeställning av dom coola stämplarna (i bästa Tim Burton-anda) jag visat innan, som finns på
StoryHouse 
Vi håller på att sammanställa ett antal stämplar som går att välja på, och detta är pga att man inte kan beställa bara en av varje, så därför går det inte att ha hela sortimentet. Om önskemål finns, så är det inga problem med fler förbeställningar av andra stämplar längre fram :)  Dom här ovan, är ett urval på vilka man kan välja denna gång. Det kommer att bli en hel del ändå, så jag tror nog att ni hittar en o annan ni gärna vill ha ;)  Återkommer med mer info när det är klart vad som gäller.

Idag har jag scrappat.... HA! nu ljög jag.. jag SKULLE scrappa idag, men det slutade med att jag i stället klippt och monterat över 20 stämplar.. *puh*  Inte direkt skoj, men desto roligare sen när jag väl kan använda dom! Många blir ju bara liggande o väntar på.. ja, bättre tider.. för att man inte orkar montera. Så det känns ändå skönt att få det gjort.
Men på onsdag ska jag iaf sitta i sällskap o pyssla och då ska jag fortsätta med mitt lilla väskprojekt och kort till personalen på smärtrehab.

Ja för att komma tillbaks till det, så är jag "utskriven" därifrån för några veckor sen o det var verkligen toppen att vara där. Dessvärre är det skitsvårt att hålla på sina övningar, avslappningar och allt vi har fått i hemläxa. Däremot börjar jag bli riktigt duktig på att stå rätt!  :D

Nehej, nu ska jag minsann gå upp o lägga mej o läsa scraptidning och försöka somna i tid..
gonatt sverige, var du än är... ;)

74222-75

Kommentarer
Postat av: Petraso

fy fy vad du läskar mig med de tämplarna har ju fått lite gooth feeling i blodet... hade velat ha omonterat( billigare) eftersom jag skulle vilja ha alla.

2007-02-20 @ 09:25:51
Postat av: Pia

spännande med nya stämplar. Tycker de är coola...

Postat av: Natasha

Aaahh!NÄR kan man förbeställa?Vill ju ha NU!!!

2007-02-20 @ 23:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback