ett gammalt ko-rt..

ett gammalt kort..

Har rensat lite bland mina bilder i datorn och hittade ett ko-kort jag gjorde i somras. Lite vårkänsla över det och nu längtar jag efter våren ordentligt, så det kan behövas. Visserligen blommar snödropparna för fullt och krokusarna är på gång. Tulpanerna sticker upp 5 cm ovanför marken och fåglarna sjunger nog lite ivrigare tror jag.. Men det är snålblåst och ganska kallt ändå, så man får nog drömma några veckor till..

I morron ska jag göra klart min LO jag började på idag o sen ska jag se om jag kan organisera lite bland mina grejer. Har köpt lite nya förvaringskorgar, så det ska bli lite lättare att hålla reda på allt.

Jag tror minsann att det är hög tid att sova nu..  gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag tycker dessa kossor är så söta. Jättefint kort. Du är inte den enda som längtar efter våren måste jag säga. Vill ju ut och fixa i trädgården som vi fortfarande håller på att anlägga. :-)

Postat av: Signe

Hej! Va pysslig du är! Såg din kommentar på min sida och skrev svar där men vet ju inte om du kommer tillbaks! Jo, jag kommer inte från Alnö men jag har en kompis som bott på samma gata som Annelies butik så hon tipsade mig om den. Hon hade dessutom en massa fina saker från henne som jag blev sugen på! Ha det!

2007-02-19 @ 10:19:32
URL: http://designe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback