Tillbaks i verkligheten igen

Hej o hallå på er!

Nu är jag tillbaks från 2 sköna veckor "hemma" i norrland.. mer om det i morron, är för trött nu ;)

Blev jätteglad och väldigt smickrad idag.. 
AnnicaSykompaniet har taggat/tagit/utnämnt mig med denna logga:
 
image184

Nu ska vi se vilka stjärnor jag ska välja ut :)

Marie - En tjej vars blogg jag just hittat, men desto gladare blev jag när jag såg vad mycket fint hon gjort. Multitalang galore!!

Yvonne - Här sprutar det ut läckra LO på löpande band.. jag är en stadig smygläsare här ;)

banglamarie - Ytterligare en blogg jag "smygläser" med jämna mellanrum.
Jag "känner" dig/henne inte alls, men här hittar man verkligt kreativa saker som man bara kan drömma om :)

Fiffi - Med risk att känna mig som en stalker *s* men det här är nog den blogg jag kollar flest gånger i veckan ;) så coola grejer du/hon gör!

Trots att jag hade i princip alla mina scrapgrejer med (*suck* ja, det blev 3 stora väskor till Lasses förtret..) så blev det inte mycket pysslat.. jag hade sett fram emot pysselstunder på sena kvällar när jag inte orkade umgås längre, men av det blev intet. Ett kort.. nä två, (men det ena är redan skickat till Petraso ;) och inte fotat.. )blev det.
Lasses kusinbarn döptes idag, och kortet var till honom. (whohoo.. jag gjorde ett kort klart långt i förväg! jag har nog feber hoho.. jag som är "sistaminutare")



Har målat med akvarellpennor här o jag är inte riktigt nöjd med resultatet.. jag är ju mest van att använda distresserna, men pennorna var helt klart lättare att ta med. Men men.. dom blev tydligen glada över kortet o det är ju det viktigaste.
Själv kunde jag inte gå på själva dopet, eftersom jag sedan länge hade bokat in 5 fnissiga tjejer på privatkurs idag :) en "Frufälla" eftersom bruden redan gift sig. Vi gjorde ett minialbum o bild kommer så fort jag satt in dom sista fotona.

Ett beställningskort i sista sekunden (inte min sekund, utan beställarens image186) Puh, det var nog hastighetsrekord tror jag.. jag fick väl sisådär... 1 timme på mej att göra det.. men jag hann precis posta det i tid innan dom tömde lådan.


Dags att försöka få nån timmes sömn nu, för i morrn ska vi till Malmö på kalas.. o så får jag inte glömma ringa mamsen som fyller jämt o har rymt till Tallin :)

natt..

Kommentarer
Postat av: petraso

Jag ska fota ditt underbara kort! Så alla får se det! du ska tro att din färgläggning och design beundrades av mig lisaMathias , karmteg mfl som varit här under veckorna....
Blev så glad för innehållet!
Håller på och gör lite med det men inget får visas på nätet ;) jjjjja du vet...tävling ;)

Postat av: Marie Sylta

Å så koselig :)
Flotte kort du lager!

2007-08-12 @ 15:52:57
URL: http://banglamarie.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Men aaaaaaaaw!!! Vad glad jag blir! :-D Så gulligt av dig! Jag ska genast lägga ut utmärkelsen när jag inet är på jobbet och surfar! :-D Tack så mycket och kram på dig!

2007-08-13 @ 07:59:50
URL: http://yvonnescrappar.blogspot.com
Postat av: Pia

vilka jättefina kort du har
gjort!!

2007-08-14 @ 19:29:42
URL: http://engdam.blogspot.com
Postat av: Gunvor

Välkommen tillbaka Hella! Korten är jättefina, jag gillade det sista mest.
Kram, Gunvor

2007-08-17 @ 08:13:32
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Jennifer

Oooh shiiit!! Har kikat runt på din blogg nu.. Jisses.. Kan inte säga annat ..
Du gör ju superduperfina grejjer *lägger till i favoriter*

2007-08-17 @ 17:59:17
URL: http://jennek.blogg.se
Postat av: Anneli

Du skrev att du skulle berätta mer om din resa i morgon...I morgon var länge sedan nu. Dags för ett inlägg nu tycker jag! :P

2007-08-21 @ 08:28:50
URL: http://disspinnen.blogg.se/
Postat av: Chruss

Hella! Kolla i min blogg - den gamla alltså!

2007-08-26 @ 02:56:57
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback