Trick or treat ?

Efter att ha sett hÄnglar & stÄnglars nya "Ruskprickar" så blev jag otroligt sugen att börja med lite halloweenkort. Egentligen var helgen avsatt för att börja göra julkort, men impulsiv som jag är, så kunde jag bara inte låta bli. Det blev 3 kort och en ATC, men kameran dog mitt i fotandet, så ATCn är den enda som hamnade på bild just idag. I morrn ska jag fota dom andra och uppdatera!

Halloween är för övrigt en av mina favorithelger på året. Jag gillar ju inte hösten så värst, men just halloween, när man får klä ut sig o vara sådär barnsligt tramsig man bara önskar och få spöka till det lite.
Tända ljus är höstens bokstavliga ljuspunkt och jag brukar ha en pumplalykta ute varje år. Ska försöka vara duktig o fota när det beger sig, så jag har mycket att scrappa på sen!

Trick or treat ?

Stämpel: Magnolia (modifierad)
Papper: Scenic Route
Text: egen



Kommentarer
Postat av: Ingela

Tjusig ATC, Bella! Ser fram emot att se korten när de blev helt färdiga!

*kram*

Postat av: Gunvor

Jättefint ATC Hella!

Höstälskare som jag är önskar jag dig en jättemysig höst med många tända ljus och mysstunder.

Kram, Gunvor

2006-09-05 @ 06:52:01
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Jessica

Åååå.., så fiffigt att byta ut kulan mot pumpa.
Jättefint kort, underbara halloweenfärger och lagom "sött". Får en annan fantasilös stackare
låna idén???

Kram/Jessica

2006-09-05 @ 09:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback