Utmaning

En utmaning från Gunvors blogg

FÖRSTA
Riktiga jobb:
lokalvårdare på pappas jobb
Egenköpta CD: Minns inte.. det var "hundra år sen"
Piercing/tatuering: några hål i öronen o en piercing i tungan.
Riktiga kärlek: Mattias! jag var en sisådär 17 år
Fiende: Nina på min skola i högstadiet

SENASTE

Biltur: Hem från Ängelholm
Kyss: ett riktigt hångel med Lukas när jag satte mej vid datorn :)
Låne-bok: minns inte.. jag är värdelös på att låna böcker. glömer att lämna tillbaks.
Film sedd: Lilja 4-ever på danmark tv härom dan.
Dryck förtärd: rött gott vin o ett glas vattten
Mat äten: plankstek, gudomligt gott!
Telefonsamtal: ett snabbsamtal med mamma när jag var på affären
Skiva spelad: Depeche Modes senaste skiva
Irritation: När jag stressad som en tok försökte hantera en dum skärmaskin

JAG

Vill: få klart mina julkort!!
Har: en mycket mätt mage
Önskar: hemlis ;)
Hatar: tidiga mornar
Är rädd för: spindlar o höjder.. o karuseller av alla slag
Hör: Lasse som säger att jag ska komma o kolla på "vem vill vinna en väska med en miljon i" eller vad det heter.. :)
Undrar: Hur framtiden ser ut
Ångrar: att jag inte tagit för mej mer i livet
Älskar: mina närmaste
Sjunger: i duschen o i bilen
Gråter: ibland

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: ja, på nätet
Jag gillar att laga mat: Ja ibland
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: absolut

FAVORIT

Nummer: 5 och 8
Färg: svart, rosa, lila o mossgrönt
Dag: fredag.. sista dan i "veckan", början på helgen
Månad: vintertid, december, sommartid, slutet på maj
Drycker: vatten

FÖREDRAR

Gos eller hångel: Gos
Te eller kaffe: te
Mörkt eller ljust öl: mittimellanljust 
Rött eller vitt vin: ja tack, rött!

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG

Gråtit? Nej
Hjälpt någon? Ja, väldigt mycket också
Köpt något? jajjemän, en hel del
Gått på bio? Nej.
Sagt 'jag älskar dig'? Ja.
Saknat ett ex? nja, inte på det kärleksfulla viset, men på vänskapligt..
Skrivit i en dagbok? ja
Haft ett seriöst samtal? ja
Saknat någon? Ja
Kramat någon? mm en gosig kram av Lasse när jag lagade mat

Nu ser jag fram emot att få läsa dina svar på din blogg!

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Kul att få veta mera om dig Hella! Hoppas du haft det trevligt i Ängelholm!

Kram, Gunvor

Postat av: Anonym

Mmm ok, då hittar du även mina svar hos mig:)
Tjingeling!

*S*

2006-11-05 @ 20:45:23
Postat av: Ejris

åkt oxå dit av utmaningen...vem kan strunta i en sån?;)
kul o läsa mer om dig..kram

2006-11-06 @ 11:21:12
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback