Seg som kola

Vilken slapp dag det varit! Har bara gått o drällt.. inte ens varit utanför dörren.. skandal! Däremot har jag städat lite här hemma. Inte mycket, men rensat gamla papper. Skönt att få det gjort, det är ju dags att julpynta i helgen :)

Apropå julpynt så funderar jag starkt på att ta til mej
Lilo´s <--(Lilos blogg, länken blev ljusblå..hmm..) tips :D

"Gå till en affär som säljer julkort för 1kr styck.
Köp så många du vill ha för försäljning. Nu kommer
det roliga; Pysslandet! Jag har lite olika kreativa
förslag!

Tryck dit två brads som ögon på ett tomtemotiv!
En klutt bomull som skägg på en annan tomte och
varför inte skrynkla ihop några kort och chalka på
dem för en åldrad look? Jag tror säkert du själv
kommer på flera idéer nu! Lycka till!"

Nu var det lite skoj såklart, men ändå.. jag börjar misströsta. Jag orkar inte göra en hel drös med julkort! Jag är redan less på allt vad tomtar heter.. tur jag inte har så många som ingår i mitt julpynt.
Ett kort har jag hunnit sno ihop som gick till Cina <--(Cinas blogg) som som är sjuk. Det var väl det hela..

74222-40

Kommentarer
Postat av: Cina

Vad skönt att det inte bara är jag som kräks över för mycket tomtar och annat julrelaterat :D
Tacka vet jag halloween - det är KUL med spöken och vampyrer *flinar*
*KRAM*

Postat av: Sonja

Puh... en till som börjar tröttna lite på allt vad tomtar heter, tihi! Då är det alltså inte bara jag... Tror jag har gjort mitt sista julkort nu iallafall, giter icke mer!
Skulle du till 'Storyhouse' imorgon?

Ha det fint *S*

2006-11-30 @ 10:52:04
URL: http://rastom32.blogspot.com/
Postat av: Lilo

Ja, du ser! Mitt tips är kanon! ;)
Själv är jag så himla trött när jag kommer hem från jobbet så jag inte orkar pyssla... fast jag vill liksom! Kanske får ta till mig mitt egna tips om det ska bli några julkort!

2006-11-30 @ 11:22:49
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Carina

Vad jätte fint du har gjort här på din sida. Ser verkligen vintrigt ut och det är härligt !

Så du har tröttnat lite på tomtar nu... kan förstå det med allt ditt pysslande. Men jag kan tänka mig att det är roligt och blir ju så fint !

Kram Kram

2006-12-01 @ 10:07:03
URL: http://endagattminnas.blogspot.com/
Postat av: Ingela

Supersnyggt kort Hella!
Var in om Storyhouse idag och såg de fina ATC du lagt fram. Ser fram emot den 20/1.

2006-12-02 @ 22:01:31
URL: http://coelogyne.blogg.se
Postat av: Rein.

This is beautiful!

2006-12-03 @ 21:04:40
Postat av: Tris

GAH! Inte tröttna på tomtar redan! Ajabaja, det ska njutas av julen ju! Fast julmusik är ju en annan femma förstås ;)

2006-12-05 @ 13:18:49
URL: http://trisanpalace.blogspot.com/
Postat av: "mamma"

men nu väntar ivartfall jag på en uppdatering. Hur gick det nu med alla dom där julkorten. Blev det 100 st eller...;-) Ha en skön helg!

2006-12-08 @ 15:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback