Idag har det flyttat in stämplar

Just det.. idag kom mina efterlängtade Cherry Pie stämplar + flickorna från Badankas nya kollektion. Fanns många som var söta, men jag måste ju hålla lite i slantarna :)
Jag fick mitt paket från ARTchix härom dan oxå, så nu är det bara att gnugga händerna o hugga in.. efter att jag gjort klar alla julkorten till marknaden då förståss.. *suck* känns som det aldrig blir av.. jag bara skjuter på det o nu är det snart dags att skicka. Jaja.. jag ska ta ett rejält ryck i helgen!
Eg har jag nog tid, men ibland är man slö o prioriterar tv i stället.. Jag är tyvärr lite väl mycket "mañana" människa :D

74222-37

Klicka på bilderna för att se dom i större format! (utom den första..)

Kommentarer
Postat av: Ejris

helt underbara stämplar..ska bli kul o se resultatet;)

mmmm tv är inte så dumt att bara slöa...man behöver det oxå har ialla fall intalat mig det=)

kram

Postat av: AnnikaS

Åh du har oxå fastnat för dessa underbara Cherry Pie stämplar. Badankas nya stämplar var helt underbara det måste jag hålla med om.

Ska bli kul att se vad du hittar på med dem!
kram Annika

2006-11-16 @ 19:04:24
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Sonja Tumpich

Vilka underbara motiv... ska bli kul o se vad du hittar på med dom framigenom :)

Ha en skön helg/Kram Sonja

2006-11-17 @ 13:24:31
Postat av: Cina

Nya stämplar är underbart - det är livet det :)
Jag fick 3 nya från Inkywings idag plus att jag har provstämplat mina nya Cherry Pie *hihi* Bara älskar Cherry Pie stämplarna dom är fantastiska och väldigt användbara i alla sammanhang. Haha nu låter jag väldigt mycket "försäljare", men jag gillade dom skarp redan innan jag började sälja dom ;) Nu får vi vänta på Malcolms paket istället!!
Ha en bra helg !
*kram*

2006-11-18 @ 00:36:00
URL: http://dreamcatched.blogspot.com/
Postat av: Gunvor

Härligt med nya stämplar, eller hur? Det ska bli spännande att se vad du gör med dom.

Kram, Gunvor

2006-11-19 @ 08:10:59
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Linda Muhr

har du testat Lindiz sett att göra kort?..kolla i min blogg så får du en förklaring!
Många kort på lite tid!

Kram Linda

2006-11-20 @ 09:38:05
URL: http://muhren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback