Öppet hus

Efter att Blogg har krånglat ett tag o min mammis har varit på besök, så blir här ett kort inlägg iaf!

Här hemma har julen fått fäste riktigt ordentligt. Mamma o jag har bakat julkakor och det har stekts 120 köttbullar av godaste sort. Senap är på gång att kokas och pepparkakor ska bakas i helgen. Granen klädde vi redan igår, för jag vill verkligen njuta av den nu innan jul, för sen går allt så fort och det roliga är över..  Ska ta mig i kragen o göra ett fotosvep över mitt nystädade julhem här i helgen, så ni alla får känna av min mysiga stämning :)

I övrigt ska jag sitta på StoryHouse och pyssla i morron, då det är Öppet Hus! Ni är varmt välkomna dit och kolla in nyheter, erbjudanden, inspireras o dricka glögg. Mer info om det finns på
StoryHouse

74222-42

Kommentarer
Postat av: Gustavanastasia

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback