Julstök

Hittade denna utmaning på Gunvors blogg och jag måste givetvis anta den!

Har du köpt en chokladkalender?

Nej faktiskt inte.. men jag har köpt annan härlig choklad :)


Har du öppnat några luckor för tidigt?

Inga luckor att öppna i år tyvärr.

Har du hunnit med att köpa julklappar?

Ungefär hälften. På måndag bär det av för den sista shoppingen


Vem är det svårast att köpa till?

Min bror o svägerska.. alltid samma huvudbry


Dricker du alkoholfri glögg?

Nu är jag ju inte sådär tokig i glögg, men bjuds det så dricker jag vilket som.. dock inte gärna vit glögg!

Har det hänt att du aldrig stressat inför julen?

Brukar inte vara klar med julstöket så tidigt som i år, men i år är julklapparna lite sena.. men över lag brukar jag inte stressa så galet mycket


Hur många stjärnor ger du till årets julkalender på TV?

Har sett ett par avsnitt bara, men det verkar lite spännande o juligt


En person som du velat säga "God Jul" till men aldrig vågat, orkat eller kanske glömt?

Det är säkert några stycken, men så här direkt kommer jag inte på någon.

Vem är det som julpyntar hemma hos er?

Jag!! det är mitt kall.. och Lasse är nog tacksam för att slippa :)

Älskar du att få julklappar eller att ge bort?

Både och! vill inte vara utan klappar och det är superkul när man hittat just den rätta klappen till någon.

Vill du fira julafton utomlands eller i vårt kära Sverige?

Det ska vara hemma här i sverige och det ska gärna vara lagom med snö.. inte regn, blåst o 8 grader varmt, som det är i skåne just nu :(  ... och grönt..

Känner du någon julstämning nu?

Förutom den tidigare nämnda väderleken, så, jaaa!  jag har massor med julstämning. Tänder massor med ljus, granen står och tindrar, julmusiken sprider glädje och chokladen smälter i munnen :)

Du som har läst det här - känn dig utmanad du med! Jag vill gärna se svar i just din blogg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns fan ingen snö här i Norrland heller...

2006-12-17 @ 21:50:03
Postat av: Carina

Roligt att läsa dina svar om julen.

Här har du en till som har massor med julstämning !

Kram Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback