Första dan på nya stället..

Idag började jag på min arbetsrehabilitering.. kändes tungt att kliva upp i morse, natten var minst sagt sömnlös!  Halva förmiddan gick åt till information o sen var det rast :) 

Efter det har jag sytt en väska.. det tog hela resten av dan, men den blev jättefin. Men jag gjorde så noga att jag nog får öka farten på nästa, annars blir det dyra väskor :)  Det går alltså ut på att jag ska arbetsträna nu o kolla huruvida jag klarar av att arbeta heltid eller ej. Jobbet består mycket av sömnad och viss annan slöjd. Det är lite sådär dagcenter över det hela, men det är ju rehab, så det ska väl vara anpassat antar jag.
Jag kommer att ha kontakt med en arbetsterapeut o föhoppningsvis ska jag få lite tips o råd för framtiden. Det är lite svårt att acceptera att inte klara samma tempo och arbete som tidigare, men men.. det kommer kanske nåt bra ur det oxå. Det har varit så mycket senaste året, att det måste vara min tid nu!

Mitt huvud värker o jag är vansinnigt trött. En ren viljekamp att hålla mig vaken tillräckligt länge. Hoppas på bättre sömn i natt.

Jag fick just veta, att min favoritserie i datorspel snart släpper en ny variant: Age of Pirates.. oh, vill ha! :)


74222-3

Dags att kolla på dagens CSI ...

Kommentarer
Postat av: Annette E

Hej Hella,
Håller tummarna att du ska hitta nåt som du kommer att trivas med. Första dagen är alltid värst!
Håller tummarna för dig,
Kram Annette

2006-08-07 @ 23:08:10
Postat av: Gunvor

Va skönt att du har klarat av första dagen nu! Lycka till i fortsättningen. Jag håller tummarna för att du hittar något som passar dig!

Kram, Gunvor

Postat av: Ulrika

Den väskan skulle jag vilja se! Du får lägga ut en bild på den. Ja, hoppas att det går bra i fortsättningen och att du snart hittar DIN grej!

Kram Ulrika

2006-08-11 @ 10:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback