En Hella-studie i detalj

JAG. .
 
ÄR:  Ganska glad o rolig, men avvaktande till en början
GER INTRYCK AV ATT VARA:  Kanske lite blyg eller tom ointresserad.. eller småtokig :) inget stämmer! 
KAN:  Lite om väldigt många saker 
BLIR GLAD AV:  Att få pyssla, musik, mina vänner, Lasse, Lukas..
HAR:  Varit hemma idag o bara varit själv.. såå skönt!
VILL HA:  Lite mer valfrihet inom vissa områden
SKULLE VILJA:  Säga vad jag tycker oftare
TYCKER OM ATT:  pyssla, både med scrap/stämpling och i trädgården.. inredning, musik, film mm
HAR ETT BRINNANDE INTRESSE FÖR:   Att skapa av olika slag
BRYR MIG OM: mina vänner och min familj
TRIVS MED:  Att vara hemma, jag är nog lite av en enstöring ibland :D
KÄNNER OBEHAG INFÖR:  Spindlar, sprutor, höjder 
PLANERAR ATT:  Åka till London.. vet inte när, men det ska bli av!
BOR I:   strax utanför Helsingborg
SKULLE VILJA BO I:  Kvar här, men kanske i varmare land, när pensionen kommit
KLÄR MIG GÄRNA I:  bekväma kläder.. av nån anledning oftast svarta
ÄTER GÄRNA:  Indiskt, Thai, tacos, pizza, lax i ugn
DRICKER GÄRNA:  cola light, mjölk, vatten
TRÄNAR:  nä, men jag borde!
TITTAR OFTA PÅ:  TV och då menar jag ofta! den är alltid på som sällskap när Lasse jobbar
LYSSNAR OFTA PÅ:  RIX morronzoo på mornarna 
LÄSER: mest tidningar, men en o annan deckare el fantasybok slinker genom ibland
PRENUMERERAR PÅ:  Helsingborgs Dagblad, Creating Keepsakes, Lantliv, Glamour (för nån presents skull)
Mest hatade musikgenre: Hip Hop 
Längd: 166 cm 
Vad lyssnar du på:  mest synth o goth, men har mycket bred musiksmak numer
Vad tänker du på:  Klurar på ett album jag gör
Vad gör du just nu:  förutom att skrivahär, så äter jag en glassbåt
Vad sa du senast:  "hur ska vi hinna det? Hela september är ju uppbokad.." till Lasse 
Vem stötte senast på dig: haha.. det var nog Lukas det, för han kommer alltid o gosar vid datorn
Vem kramade du senast: Lasse
Har du blivit dumpad nån gång:  jo
Har du dumpat nån gång:  ja det har jag 
Hur många seriösa förhållanden har du haft: 3
Vad spenderar du dina pengar på: pysselgrejer, godis och annat trams (förutom räkningar o mat då..)
Räkna upp vad du har på dig: en hög med svarta kläder
Favoritplagg till vardags: ett par bekväma byxor o t-shirt 
Och till fest:  nästan samma, men lite snyggare o kanske lite glittrigare.  
Dömer du människor efter deras yttre: det händer, men försöker låta bli
Vad blir du glad av:  överraskningar, om dom är positiva såklart :)
Vad blir du ledsen av:  orättvisa o frustration 
Vad gör dig förbannad:  osant skitsnack

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Kul att se lite mera av vem du är Hella! Tack för att du delade med dig.

Kram, Gunvor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback