ATC

För ett tag sen anmälde jag mej till ännu en swap i mängden... det har blivit många nu i höst, men fy jädrar i mej va kul det är med ATC!  Denna är till ATC-sverige och är med tema: RÖD  det skulle vara en prick med och det skulle vara ett ordspråk/kloka ord. Här är resultatet iaf!
ATC

Till helgen är det stor mässa i Göteborg och jag önskar verkligen att jag hade kunnat vara där.. men ingen ville samåka och jag vet inte om jag har bil, så det blir inget för min del tyvärr. Jag får hoppas att det kommer mycket roligt på mässan här i Helsingborg senare i stället. Även om en del av företagen i Göteborg hade varit jättekul att spana in såklart..
Julkortsbeställningen är påbörjad lite smått, men jag måste försöka sänka mina krav på att varje kort ska vara unikt :)  när det är så många, måste man ju hitta nån enkel men snygg linje att följa. Iaf hoppas jag hinna klart i tid, även om jag känner att dagarna rusar fram och jag hinner inte riktigt med.. September är en väldigt fullbokad månad!
Dags att avvika till pysselbordet...  fick hem lite albumark o plastfickor idag, så nu ska jag försöka mej på att göra ett eget postboundalbum :)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tjusig ATC!

Kul att du blev så biten av ATC, Hella! Glöm inte vem som introducerade dig i den världen. :)

Postat av: Peterlina

Var glad att du kan gå på mässan i Hbg i alla fall. Själv kan man inte ta sig till någon. :(
Gammal QS:are? Vill du ha länken dit så är det bara att hojta till... kan du ha varit belladonnaume?

2006-09-02 @ 22:09:47
URL: http://peterlina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback